vrijdag 29 april 2011

Kruidvat 50 % korting!

Ik heb me nog weten in te houden bij de kruidvat
(kwam deels ook omdat bijna alles was uitverkocht)
ik mag eigenlijk geen nagellak van mezelf kopen maar
deze kon ik niet laten liggen.

Catrice:
Bloody Mary to go. (voor moederdag)
Iron Mermaiden. (voor m'n zusjes verjaardag)
I wear my sunglasses at night. (voor mezelf)

I wear my sunglasses at night lijkt op je nagels alleen
gewoon zwart zonder glittertjes.. beetje jammer
maarja Iron Mermaiden lijkt me echt prachtig.


en kruidvat huismerk make up afhaaldoekjes voor op vakantie!


















1 opmerking:

  1. die laatste heb ik ook! hij leek echt zooo mooi maar inderdaad als je hem opdoet valt het best tegen, de glitters zie je niet echt meer. heel jammer want dit leek mij het mooiste lakje uit de collectie! xx

    BeantwoordenVerwijderen