zondag 3 april 2011

Dirty Bit

Heeey guys! hieronder wat foto's van de cupcakes die ik voor m'n papa's verjaardag had gemaakt.
ze zijn niet super mooi ofzo maar ze waren wel suuuper lekker!
ik heb deze week toetsweek ooh echt niet leuk:(
vandaag heb ik heeel veel gedaan:
- om acht uur opgestaan om te fluiten
- gefloten (was leuk!)
- heel veel aardbeien gegeten
- heel veel yoga gedaan op de wiifit
- heel veel aerobics gedaan op de wiifit
- heel veel buikspieroefeningen gedaan (ik wil mijn buik super plat hebben voor de zomervakantie!)
- heel veel geleerd (not haha)
- heel veel koekjes gegeten
en heel veel the hills weekend break gekeken én heel veel getekent! mijn tekening is nu af ik post later nog wel een foto!
dus doei guys nog een fijne avond!
mijn vriendje komt nu even langs en daarna leer ik nog even wat denk ik
(ik ben echt een nachtbrakertje.)
doeidoei!

PS: zijn jullie fan van bep? ik wel hihi al sinds ik klein ben
maar ik vond dit leuke spelding op youtube en ik kwam helemaal tot t einde (met een beetje hulp haha)
http://www.youtube.com/watch?v=rSaGwTZEa6Y






































1 cupcakes voor m'n papa's verjaardag! (ze zijn niet heel mooi maar wel super lekker!)
2 mijn oog! mooi staat die er op heh
3 mijn nageltjes (die een beetje mislukt zijn)
4 twee nagellakjes die van de oude catrice lijn blijken te zijn! haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten