vrijdag 15 april 2011

It's friday, friday!









































Hi there!
ik ben zo happy met mijn broekiee, (die ik op de foto's aan heb) hij is van de bershka (uit antwerpen) en hij was maar 20 euro! én hij zit als gegoten!! hihi. ik ga vanavond mijn haartjes wassen na mijn hockeytraining, en dan heb ik weer krullies. wel een beetje jammer want ik vond mijn stijle haartjes toch best wel chill! gaan jullie nog wat leukst doen vanavond? ik ga straks trainen en daarna slapen bij mijn vriendjelief en morgen bij vriendjelief zijn voetbal kijken en ik moet hockeyen én ik heb nog een super leuk feestjee.
fijne vrijdag!

PS je moet eigenlijk geen glitter make up op je gezicht doen omdat er glasdeeltjes in de glitter kan zitten, iniedergeval dat zegt mijn oma en ik geloof mijn oma's gezegtes altijd heilig!! kusss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten