maandag 18 april 2011

I'm dying for company.



























Shirt: H&M / Elastiekje: Primark / Ring: Six 
Nagellak: Grey matters 805 Rimmel London en Rainbow Sugar van Pieces.


heehooi, feestje van zaterdag was niet super ofzo.
vandaag ga ik hardlopen en diehard aan school werken, en jullie?
donderdag+vrijdag heb ik iets op school met hockey ofzo
en vrijdag ga ik op de allerliefste baby allertijden oppassen joepie!
verder heb ik zaterdag nog een ander feestje en aankomende
maandag heb ik paastoernooi! druk druk druk.
lekker weertje is het heerlijk.
mijn haar is btw gevlochten door Febe hihi.
maar ik ga ervandoor doeidoeitjes!

5 opmerkingen:

  1. Leuke top & een leuk strikje in je haar! & ik bewerk mijn foto's met photoshop CS4. ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke nagels!

    Neem je een kijkje op mijn blog?
    Ik ga jouwe volgen, jij mijne?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! die elastiekje is echt leuk! ^^

    XOXO

    btw. ik volg je, volg je terug? <3

    BeantwoordenVerwijderen