woensdag 13 april 2011

Just don't demonize.

^het woord demonize heb ik net geleerd bij engels!
ik had een 6.1 voor een examen van vorig jaar maar dat was best hoog want hij was heel moeilijk zei mijn leraaresje! Verder heb ik een 9.0 voor mijn tekening gekregen!! ik maak wel een foto later!
Morgen heb ik MO Nederlands en overmorgen Se Biologie..
Ik ben btw naar de kapper geweest! mijn haartjes zijn nu super stijl.
gelukkig is er wel een stukje af dus kan ik lekker de zomer ingaan.
Ik had zaterdag een feestje en het was zoooo leuk.
deze zaterdag heb ik ook een feestje, die zaterdag daarna weer en die maandag daarna heb ik paastoernooi! wel een beetje jammer dat de eindexamens eraan komen maarja!
hieronder wat fotootjes uit antwerpen!


kuskus!
ps: ben ik de enige die niet van vans houdt???










Lace Top: H&M / sandals: shoestore / fake leather jacket: veromoda? / pants: Ti Amo / glasses & bag: primark / necklace: from my grandma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten