donderdag 9 december 2010

Random pictures and BORED



Hi guys!!! hier wat stomme foto's omdat ik me verveel/verveelde/gavervelen nee grapje ik heb herkansingen maar eigenlijk valt het wel mee want morgen heb ik bio en ik heb sk en ak al gehad en voor mijn wis po had ik een 8.0 JOEPIEEEEE
en die super schattige krul is de krul van mijn vriendje LIEF HEH, en die donut en thee is omdat ik daarvan hou en die stomme foto's van mezelf met mijn kat sien zijn omdat ik me verveel
morgen heb ik kerstgala!!! en ik heb zo'n super leuk jurkje + hakken + haarband!! ik post ze snel. have a nice donderdag!!! kus kus
En oja die foto van mijn nagellakjes is omdat ik super veel nagellakjes heb, ik maak wel een keer een foto van ze allemaal. en ik vind het gewoon leuk om ze te fotograferen DOEI


1 opmerking: