zondag 5 december 2010

all the girls standing in a line for the bathroom


Deze foto's heeft mijn zusje gemaakt omdat ik wou mdoen met de andrelon wedstrijd voor het mooiste haar van nederland maar de foto uploade niet ofzo. En later bleek dat ze toch niet goed waren!!!
Ik ben zo verliefd op het shirtje en de ketting, de ketting heb ik van m'n oma gekregen maar heeft zoveel kleuren dat die best moeilijk te combineren is en het shirtje is van de didi!
morgen post ik mijn sinterklaascadeautjes!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



3 opmerkingen:

  1. wow, jij hebt idd echt mooi haar! jammer dat het niet lukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je reacties! dat boek heb ik gewoon gekocht bij de HEMA. het is gewoon 'n A4 schrift met lijntjes en een harde kaft (: is ook niet duur volgensmij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi dankje, ooh oke want ik zoek al heel lang een boekje om ook een stylebook te maken en een fotoalbum, dan ga ik snel bij de hema kijken!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen