dinsdag 14 december 2010

I've got the magic in me.






















































Hi people!!! zijn de foto's van mijn hondjes niet schattig? ze vonden het helemaal niet erg dat ze die haarbanden even op moesten haha, de haarband met het roosje vind ik zo schattig. die heb ik van m'n zusje gekregen voor sinterklaas.
Verder nog wat boring foto's van mezelf met het super lieve bloemetjesshirtje dat vroeger volgens mij van m'n oma was en nog wat lieve foto's van m'n kat sientje, ik heb nog een kat seppie maar die is altijd buiten volgens mij haha!
en het zwarte bandje draag ik altijd met hockey.

school is killing me.. ik moet nog m'n schrijfdossier afmaken + me spreekbeurt + verhaaltjes voor het fotojaarboek!! en ik heb straks zaalhockey!! druk druk druk.
gelukkig was ik wel al om 11 uur vrij, jeeej
en t is bijna kerstvakantie
HEB ER ZO'N ZIN IN

XXXXXXXXXXXXXXX

3 opmerkingen:

  1. Nieeet! Groene champagne is veel lekkerder. Hahah, ik ga jou ook volgen. Bedankt. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahahaha!
    Lena is zo lief daar!
    Zo gaan we ze duidelijk een keer uitlaten!
    Sep zit altijd op de verwarming op mij te wachten of achter het gordijn of hij loopt rond in mijn kamer ( ik neem hem af en toe weleens mee, sorry ).

    BeantwoordenVerwijderen