donderdag 16 december 2010

JEEEj

Heeyhaahoooi, vandaag was een super drukke dag. ik had gister tot laat aan mijn spreekbeurt gewerkt want die had ik vandaag en ik heb een 8.5 gekregen jeej!! verder heb ik na school als een bezetene schoongemaakt daarna heb ik de honden uitgelaten en daarna boodschappen gedaan met mijn vriendinnetje M ( op de scooter en we kregen allemaal sneeuw in onze ogen het was echt lachen gieren brullen ) om daarna een lekker dinnertje te hebben met mijn lieve vriendinnetjes @ my place (daarom dat schoonmaken hihi )!! het was zo leuk. we hadden sushi gemaakt + pizza + lasagne + partymix borrel hapjes en als toetje pannekoekjes met ijs + gesmolten chocolade en daarna nog popcorn, en we hadden drie flessen met aardbeien kinder champagne JEEEEEJ. haha we gingen de film hannah montana the movie kijken en die is best leuk!
maar nu duik ik me bed in want morgen hebben we kerstontbijt en ik moet al om 8 uur op school zijn om te helpen met versieren en boterhammetjes smeren! en ik moet nu mijn hondjes uitlaten.

EN OJA MORGEN IS HET KERSTVAKANTIEEE JOEPIEEEE


DOEIDOEIIII have a nice evening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten