vrijdag 24 december 2010

I just came to say HELLO!

Hi there guys, ik heb gisteravond harry potter gezien met mijn vriendje. Ik vond hem zo leuk! kan echt niet wachten tot deel twee. En vandaag ben ik kerstcadeautjes gaan kopen met mijn zussie en heb ik voor mezelf een tas ( die had ik eerst voor mijn zusje gekocht maar ik hou hem lekker zelf!!) en twee blousjes gekocht maar die laat ik later zien! hier eerst de foto's van ik en me beste maatje feebieee (maison-fashion). We gingen logeren en lekker vanille ijs met sprinkels eten en ms en mrs dinges kijken en we gingen ook naar de hobby winkel (was echt een tegenvaller :'( ). de ringen die we om hebben zin van de primark en ik ben er helemaal verliefd op! (die van mij heb ik gekregen van febe <3333) verder heb ik nog van haar een super leuke hoofdband en een super lief etuitje gekregen van de primark maar die post ik later!
En het vest dat ik aan heb is van de vila. bye!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten