maandag 10 januari 2011

Pretty lady marmalade



















Hee guys!! hier foto's die ik vanmiddag nam, ik ben er nog steeds niet achter welke kleur die ring heeft! op de foto lijkt die donkerrood maar soms lijkt die paars! WEIRD, waarschijnlijk een toverring. Ik ben heel blij met de blauwe nagels, niemand nu op school heeft blauwe nagels. Meestal als ik me nagels anders deed dan de rest (zebraprint, panterprint, hartjes etc.) deed daarna iedereen t na :(:( maarja!
ik ben verassend vrolijk terwijl ik dat niet hoor te zijn (super veel school en school en natuurlijk school.)
ik heb super veel zin om kleren te kopen maar dat heb ik altijd!! Mischien ben ik blij omdat ik vanmiddag super veel time out koekjes heb gekocht om mee naar school te nemen, ik hou ervan om veel te eten op school. ik hou er gewoon van om te eten! eten is leuk.
Maar ik ga weer want ik moet nog super veel doen en ik moet eigenlijk gaan slapen ! maar ik slaap nooit voor twaalf uur heel eng, ik ben denk ik een nachtmens. Ik kom gewoon niet in slaap! en ik heb de laatste tijd ook gekke dromen over dat ik geheim agent ben enzo en iedereen achter me aan rent met laserpistolen. niet heel rustig. sorry voor deze crazy post!! kuskus fijne avond

ps deze post heet pretty lady marmelade omdat ik dat liedje nu luister en heel hard meebrul! het is best een leuk liedje.

1 opmerking: