zaterdag 1 januari 2011

doei 2010 haai 2011!!!!!!!













































Hi guys! Gelukkig nieuw jaar! mijn oud en nieuw was wel lachen, eerst bleef ik tot een uur met m'n familie en toen zouden ik en feebs en nog wat mensen naar een feestje gaan maar het was daar zo super druk dat we naar een ander feestje gingen, me vriendje fietste gelukkig ook mee maar het was een heel eind. uiteindelijk daar was het feest helemaal niet zo leuk en was er allerlei drama etc. maarja verder was t wel geinig! en vandaag vierde mijn zusje haar verjaardag en gingen we naar rapunzel! het was echt lachen.
Hier de foto's van mijn oud en nieuw en wat foto's van mijn super mooie nieuwe ring (LOVELOVELOVE) en je ziet gelijk mijn nieuwe jas + hoofdband waar ik super verliefd op ben!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten