donderdag 19 mei 2011

tomorrow is my birthday

Ik ben echt zoo moe! Nederlands en Biologie gingen echt niet goed.. ik baalde zo erg!
Ik zit gewoon elke dag in de bieb/thuis te leren en dan gaan de toetsen niet oke : (
maarja morgen heb ik engels en aardrijkskunde en ben ik JARIG!
(en heb ik 27 maanden met m'n vriendje!(2 jaar en 3 maanden))
maarja ik verheug met niet echt op me verjaardag (door engels en ak..)
maargoed ik moet nog even door bikkelen (ik ben echt een nachtbraker)
maar jammer genoeg heb ik m'n toets al om negen uur morgen! hell!
hieronder wat foto's van m'n nagels met het kleurtje
essence colour & go nr 38 Choose Me! ooh en ik HOU van deze kleur
hij is zo lekker glitterig met groen en blauw en whoee
en doet met echt denken aan een zeemeerminnenstaart..
ik denk dat ik hem voor de zomervakantie maar op me tenen doe haha!
en hij blijft nog goed zitten ook, ik heb helemaal geen chips!
en ook nog wat foto's van m'n nieuwe bodysplashes,
je moet namelijk geen parfum dragen in de zon want dan krijg je vlekken ofzo?
maar ze ruiken zoo heerlijk en de flesjes zijn zo cute!
ik had ze bij de h&m gekocht voor maar 4 euro.

nightynight


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten