dinsdag 17 mei 2011

lucky things






































































1 mama's geluksring
2 gouden armbandjes van m'n oma
3 linkerring van m'n vriendje gekregen
en rechterring van m'n ouders (hij is eigenlijk te klein)
4 linkerplaatje van m'n vriendje
en fatima handje van m'n oma
5 gelukssteentje van m'n kleinste zusje!

niet dat ik denk dat ik door deze dingen m'n examen ga halen hoor
maar ik vond het wel leuk om ze om te doen/mee te nemen.
nou nu ga ik koffie drinken, nog even leren en daarna.. CE nederlands!
whoehoeee zo eng! hopelijk gaat die goed

hebben jullie geluksdingetjes?

FIJNE DAG xx

1 opmerking:

  1. toen ik examens had twee jaar geleden, was mijn geluksdingejte een mars haha een lerares vertelde ons dat je je daardoor beter kan concentreren, succes met je examens xxx

    BeantwoordenVerwijderen