zaterdag 5 maart 2011

who's that chick?????






















































































Hi guys! ik heb vakantie nog steeds! (na morgen niet meer *huilt*). hier foto's van mijn nieuwe nagellakjes en de zogenaamde nailart die ik ermee had gemaakt die jammer genoeg een beetje mislukt is.. en de laatste foto is het beertje dat ik had gekocht en het kussentje had ik zelf gemaakt voor m'n vriendje hihiiii het probleem is dat het beertje het kussentje niet wilt vasthouden :( (ik had het erop genaaid maar hij valt er steeds van af) maarja klein detail me vriendje was super blij :D!!
ik was donderdagavond uit geweest en het was leeeeeeeeuk tot het einde toen ging iedereen vechten en toen gooide een jongen een fiets op me!! (niet op me ik sprong opzij maar alsnog..)
echt vaaaaaaaaaaag maarja jongens moeten altijd vechten, beetje jammer ......
fijne avond vrienden!!!!!!! x

1 opmerking:

  1. Die groene nagellak wil ik voor de zomer ook gaan halen die is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen