maandag 20 september 2010

But whenever I'm not with you it's so hard for me to breath.

Vandaag ging ik naar de dierentuin met mijn klas voor biologie. We moesten een dier kiezen en dat dier beschrijven in wat hij deed enzo. Lopen eten alles. We moesten dus een goed dier vinden maar die vonden we maar niet we vonden ze allemaal niet goed genoeg! dus nadat we de hele dierentuin waren doorgelopen (en 10000000000 foto's hadden gemaakt) kozen we maar voor de bizon (hoezo een stom dier..). De bizon deed bijna niks dus we waren snel klaar. Zaterdag ga ik naar de stad met een vriendinnetje want ik heb al weken geen kleren gekocht en ik weet ook echt niet meer wat ik aan moet!
Ik heb btw vandaag 19 maandjes met mijn vriendje!
Fijne avonddddddddddddddddddddddddddd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten